Mówią o nas

Wydawałoby się, że w gotowym domku „na zgłoszenie” nie znajdziemy luksusów, bo cóż specjalnego można zmieścić na 35 mkw.? Jednak w tym roku na polskim rynku pojawił się HUS. Niezwykły, całoroczny i w pełni wyposażony domek, skierowany do fanów glampingu

ONET.PL

Od samego początku byliśmy skupieni na zaprojektowaniu doświadczenia, którego częścią miała być architektura. „Pierwszy kontakt” klienta z HUSem, to moment, kiedy zaczyna myśleć o swoim wypoczynku. Tutaj zaczyna się cała przygoda i tak naprawdę cały „projekt HUS”. HUS nie jest standardowym 35-metrowym domkiem. Wiemy, że przez otwarty układ pomieszczeń i swoją prostą bryłę jest wręcz kontrowersyjny, ale jest to element naszego zamysłu. Otwartość zachęca do bycia razem, długich rozmów, spędzania wspólnie wartościowego czasu. Nasi goście są zainspirowani tym rozwiązaniem..

 

ARCHITEKTURAIBIZNES.PL

Jeśli marzycie o własnym domku stojącym w otoczeniu łąk i lasów, wstawaniu o świcie w towarzystwie saren, zająców i łosi i spędzaniu wieczorów w ruskiej bani z kieliszkiem wina, HUS jest tym, czego szukacie.

 

ARCHITEKTURAIBIZNES.PL

„W chłodniejsze dni ciepła dostarcza mieszkańcom norweski żeliwny kominek Jotul. Co ciekawe ma on na górze pojedynczą płytę palnikową, więc gorącą herbatę możemy mieć pod ręką przez całą dobę.”

 

ONET.PL

„Ważne są dla nas materiały, z których budujemy. Wierzymy w drewno, materiały na bazie celulozy, naturalne impregnaty. Do minimum ograniczamy tworzywa sztuczne. Dbamy o dobrą atmosferę miejsca, na którą składa się wiele aspektów. Ciepło, faktura, miękkość, pustka, światło, zapach. HUSa trzeba doświadczyć wszystkimi zmysłami!”

ARCHITEKTURAIBIZNES.PL

„Kolejną oryginalną cechą HUS-a jest brak antresoli, w której zwykle umieszcza się sypialnię. W tym przypadku projektanci postawili na jeden poziom i otwartą przestrzeń. Całkowicie wydzielili jedynie łazienkę z WC i sauną. Stanowią one jedno pomieszczenie, zamykane, dla oszczędności miejsca, przesuwanymi drzwiami..”

ONET.PL